En fin avslutning på en hejdlöst rolig trolling tur en 3 kilos gösta och en 4 kilos gädda. Vi fick ca 20 gösar dom flesta över 2 kilo 4 gäddor och många hugg. Godnatt
Det regnade och åskade hemma idag, perfekt gösväder tänkte vi och åkte ut på Amungen. Men det blev sol när vi kom fram. Men vad gör det när vi nitar en gös på 2,6 efter 20 min, brun nisse rules.