Annonser som ger pengar till Laxfond Vänern Postgiro 12562-5
fredag 9 april 2010
måndag 5 april 2010
Båtramp hovran

Rampen vid wiksbro är isfri och öppen för er som vill sjösätta båten. Sommarstugeviken och lite av spanien ligger det fortfarande is i men det smälter fort nu så nästa helg är nog det mesta av isen borta. Det blir tävling i år igen i början av maj, återkommer om datum och tid senare. Ta det lugnt mellan isflaken om ni åker ut.
lördag 3 april 2010
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)


















